2015. október 27., kedd

Csapat bemutatása! (5)


Kovács Nataniel (Nétön)

Kovács Nataniel vagyok, 18 éves, Kiskunhalason élek. A Kiskunhalasi Szakképzési Centrum Humán Szakképző iskolájába járok dráma szakra.
Szabadidőmet rappeléssel és gördeszkázással töltöm, továbbá a tanulmányaim során alakuló szereplésekkel és a barátaimmal.

Számomra a rappelés nagyon fontos, hisz kifejezhetem vele az érzéseimet és egy saját költeményben mutathatom meg, milyen is vagyok igazából, és hogy milyennek látom a világot.  „Apa egyikünknek se volt de meg tanított az élet így egyszerűbb az egész ha feléd fordítom a trémet”

Nagy humorérzékkel rendelkező személyiség vagyok, aki szereti kimondani azt, amit gondol, és szereti megnevettetni az embereket. A versenyre azért jelentkeztem, mert szeretek csapatban dolgozni, és szeretném, ha az emberek jobban odafigyelnének egymásra.

Hajrá Humanisták!!! A csapat mindenek felett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése