2015. október 2., péntek

Csapat bemutatása! (2)

Szili Nóra

Szili Nóra vagyok, 17 éves, Kunfehértón élek. A Kiskunhalasi Szakképzési Centrum Humán Szakképző iskolájába járok rendvédelmi szakra. Ha ezt az iskolát elvégzem, akkor szeretnék a Nemzeti Közszolgálati Egyetem  Zrínyi Miklós Hadtudományi Karára járni.
Szabadidőmben nagyon szeretek a könyvek világában elrejtőzni és sporttal foglalkozni. Kedvenc sportágam a társastánc, amit már 4 éve űzök, de mellette a kutyámmal is sokszor futok. :)
Számomra a tánc olyan sport, amiben el lehet felejteni a gondokat. A tánc nyújtotta érzés és az, hogy a táncpartneremmel egyre jobban együtt tudunk dolgozni, nagyon fontos nekem és nagy boldogsággal tölt el. A táncban fontos a többi táncosra odafigyelni, hisz új dolgokat tanulhatunk tőlük és egy remeg csapat kovácsolódhat össze.
Szeretek csoportban dolgozni, ezért is jelentkeztem erre a versenyre. A csapattal való együtt dolgozás számomra egy igazi élmény, hisz tele van mókával és kacagással, továbbá megismerhetjük egymást közelebbről. :)
Röviden ez lenne az én történetem.

Hajrá Humanisták!!! A csapat mindenek felett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése